جاکفشی جادویی با بیش از 60% تخفیف استثنایی

http://s3.picofile.com/file/8205395134/buy_post_ads.gifhttp://s3.picofile.com/file/8205395134/buy_post_ads.gif

جاکفشی جادویی با بیش از 60% تخفیف استثنایی

جاکفشی تاشو شوز آندر shoes under

جاکفشی جادویی دارای ظرفیت جا دادن 12 جفت کفش

جاکفشی دارای کاور نایلون محکم برای جلوگیری از

نفوذ گرد و خاک و رطوبت برای محافظت از کفش ها

این جا کفشی از جنس پلاستیک است و جنس جدا کننده آن پارچه منعطف می باشد

جاکفشی جدید قابل قرارگیری در کف کمد لباس، زیر تخت خواب یا حتی آویزان کردن به دیوار است

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

http://s3.picofile.com/file/8205395134/buy_post_ads.gifhttp://s3.picofile.com/file/8205395134/buy_post_ads.gif

  

توضیحات مربوط به این کالا 

دوست دارید کفش بخرید؟ اما جایی برای نگه داری از آن ها را ندارید؟ سعی می کنید آن ها را طبقه بندی کنید و یا آن ها را در جعبه هایشان نگه دارید  اما همیشه جا کم می آورید؟شما می توانید با این جاکفشی بی نظیر از یک بی نظمی به یک نظم و زیبایی منحصر به فردی دست پیدا کنید.جا کفشی Shoes Under به راحتی در زیر تخت در منزلتان جا می شود. این محصول را می توانید در کف کمد دیواریتان نیز قرار دهید. حالا شما برای خرید کفش های جدید هم جای کافی دارید.

  

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

در هر جاکفشی چند کفش را می توان جا داد؟
با طراحی خاص در هر سری جاکفشی شوز اندر می توانید ۱۲ جفت کفش را قرار دهید.

 در این جاکفشی گرد و خاک و رطوبت به کفشهایم نفوذ می کند؟ما این جاکفشی را به شما پیشنهاد می کنیم چون با بستن درب آن از نفوذ خاک و رطوبت و حشره در داخل آن جلوگیری می کند.

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

راه حلی مناسب است برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما. با یک روش جدید و شگفت آور برای نگهداری از کفش هایتان آشنا شوید! دوست دارید کفش بخرید؟ اما جایی برای نگه داری از آن ها را ندارید؟ سعی می کنید آن ها را طبقه بندی کنید و یا آن ها را در جعبه هایشان نگه دارید اما همیشه جا کم می آورید؟ شما می توانید با این جاکفشی بی نظیر از یک بی نظمی به یک نظم و زیبایی منحصر به فردی دست پیدا کنید. جا کفشی Shoes Under به راحتی در زیر تخت در منزلتان جا می شود. این محصول را می توانید در کف کمد دیواریتان نیز قرار دهید. حالا شما برای خرید کفش های جدید هم جای کافی دارید.

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

مزایا:

این جا کفشی جدید قابلیت جای دادن 12 جفت کفش را دارد، و به راحتی در زیر تخت خواب و در کف کمد دیواری منزلتان جا میشود و فضای حداقلی را اشغال میکند. این جاکفشی از جنس پلاستیک است و جنس جدا کننده آن پارچه منعطف می باشد.

دیگر نگران آشفتگی و بی نظمی کفشهای خود نباشید .با استفاده از این جا کفشی دیگر هیچگونه گرد و غبار در داخل کفش شما نفوذ نمیکند و به علت داشتن روکش نایلونی بسیار منعطف و ضخیم هیچگونه بوی نا مطبوع و نا خوشایندی در فضای منزل شما نمیپیچد. همچنین میتوانید اشیای دیگری را که فضای اتاق و منزل شما را اشغال کرده است را در این جا کفشی جادویی جای دهید!

              

جاکفشی تاشو شوز آندر، خرید جاکفشی تاشو شوز آندر، خرید ارزان جاکفشی تاشو شوز آندر، سایت خرید جاکفشی تاشو شوز آندر، فروش جاکفشی تاشو شوز آندر، ارزان ترین جاکفشی تاشو شوز آندر، فروشگاه جاکفشی تاشو شوز آندر، خرید پستی جاکفشی تاشو شوز آندر، قیمت خرید جاکفشی تاشو شوز آندر، جاکفشی تاشو شوز آندر با تخفیف,جاکفشی تاشو شوز آندر shoes under، جاکفشی تاشو شوز آندر، خرید جاکفشی تاشو شوز آندر، فروش جاکفشی تاشو شوز آندر، خرید پستی جاکفشی تاشو شوز آندر، فروش پستی جاکفشی تاشو شوز آندر، قیمت جاکفشی تاشو شوز آندر، حراج جاکفشی تاشو شوز آندر، سایت جاکفشی تاشو شوز آندر، فروشگاه جاکفشی تاشو شوز آندر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.