شمع طرح فانوس

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

شمع طرح فانوس

سفره ی هفت سین خود را با شمع جادویی تکمیل کنید 

ویژه نوروز 95

کیفیت فوق العاده بالا

ویژه ی سفره 7 سین و نوروز 95

هدیه ای جالب و استثنائی برای سال نو

در رنگهای متنوع و قابل ست کردن با دکور

مناسب برای دکوراسیون منزل

تحولی بزرگ در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید ....

مناسب برای هر نوع سلیقه باطراحی زیبا و ظریف

خانم های خوش سلیقه حتما خوششون میاد!!

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

شمع برای چیدمان روی میز، در مجالس عروسی، در مهمانیهای عصر و در بالکن خانه و هر جائی که فکرش را بکنید همیشه رمانتیک است و جلوه خاصی به مجلس میدهد. چند نمونه که به نطرم جیلی جالب بودند برای شما به نمایش میگذارم تا شاید به شما دوستان در آراستن شمع ایده بدهد.

  

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

شمعها امروزه بیشتر برای زینت بخشیدن به محیط مورد استفاده قرار می گیرند و از کاربرد صرفا روشنایی بخش در آمده اند ، شمع دانها نیز برای بیشتر جلوه گری شمع ها به خصوص شمع های ساده که فاقد تزئینات هستند بکار می ایند ، اکثر شمعهای فانتزی نیازی به شمعدان خاص ندارند ولی شمع های ساده برای زیبا دیده شدن احتیاج به شمع دان یا جا شمعی مناسب خود دارند ………

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

 از آنجایی که افراد به دلایلی نمی‌توانند در خانه‌های ویلایی یا خیلی شیک و بزرگ زندگی کنند به خانه‌های کوچک روی می‌آورند. این خانه‌ها نیز به دلیل کوچکی، زیبایی چندانی ندارند. پس چگونه می‌توان علیرغم کوچکی خانه‌ها، آنها را بزرگ، زیبا و جذاب جلوه داد و در عین حال از زیبایی آن لذت برد؟ ما چند پیشنهاد برای شما که به محیط خانه خود اهمیت می‌دهید، داریم که اگر به آنها عمل کنید مطمئنا خانه‌ای زیبا و محیطی دلچسب خواهید داشت.

قیمت : 23880تومان
قیمت : 19900
تومان

گذاشتن عکس‌هایی از اعضای خانواده در گوشه و کنار منزل بسیار خوب است اما از افراط خودداری کنید، به خصوص در مورد عکس‌های خودتان.

 حمام و سرویس‌‌های بهداشتی خانه را با شمع و با صابون‌های زیبا، تزیین کنید.

 اضافه کردن گیاه، سنگ،صدف و شمع های تزیینی  به تزیینات خانه ، تاثیر بسیار خوبی در روحیه اعضای خانواده دارد و در واقع طبیعت را به درون خانه می‌‌آورد.

                

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.