چسب سینه bara lifts

قیمت: 17880تومان
قیمت : 14900 تومان
چسب سینه

چسب سینه bara lifts

پد جمع کننده و فرم دهنده سینه BARE&LIFTS

حاوی موادی همچون آلفا وفلاوسترون

بهترین وسایل برای فرم دهی سینه

بدون نیاز به سوتین

“هر بسته پد برلیفتس شامل ۱۰عدد پد می باشد” چسب برا لیفت سینه 15000تومان , چسب BARE LIFTS

 

اکثر خانم ها برای رقتن به مجالس مهمانی و مراسمی که نیاز به پوشیدن لباس شب دارند با نوع و ترکیب لباسهای خود و فرم اندام سینه خود بسیار دچار مشکل هستند.چسب برلیفتس فرم دهنده سینه یکی از جدیدترین و بهترین وسایل برای فرم دهی سینه شما و بدون استفاده از سوتین هایی است که گاهی ست کردن رنگ و مخفی کردن بند های برای شما بسیار دشوار است که با خرید سوتین های زیاد هزینه ایی بسیار گزافی را متحمل میشوید. ما میخواهیم به شما نسل جدید از چسب های فرم دهنده سینه را معرفی کنیم که میتوانید با استفاده از آن بهترین کیفیت و فرم دهی را با لباسهای خود احساس کنید.

پد BARE&LIFTS با خواص بسیار موثر طبیعی خود موجب جمع شدن سینه وکوچک شدن آن شده و به اصطلاح سینه را کوچک ، زیبا و بسیار خوش ترکیب می نماید .
پد BARE&LIFTS موجب صافی سطح پوست سینه ها شده و از ترک خوردگی و سایر عوارض مشابه پوستی ناحیه سینه جلوگیری می نماید .
پد BARE&LIFTS مانع شل شدگی و افتادگی سینه ها شده و باعث جمع شدن آن ها می شود .
با پد BARE&LIFTS و فرم دهنده سینه برلیفتس در میهمانیها از دیده شدن لباس زیر که بسیار عذاب آور میباشد، خلاص شوید، زیرا دیگر نیازی به لباس زیر ندارید!!!


قیمت: 17880تومان
قیمت : 14900 تومان
چسب سینه

پد جمع کننده و فرم دهنده سینه BARE&LIFTS حاوی موادی همچون آلفا وفلاوسترون بوده که باعث درخشندگی و جوانی و شادابی پوست سینه خواهند شد که این عمل از طریق تائید بر روی بافت همبندی ( پیوندی ) موجب جمع شدت پروتئین کششی موجود در سینه می گردد بااستفاده ازفرم دهنده برلیفتس بعد از مدت کوتاهی شاهد کشیده شدن و لیفتینگ سینه به سمت بالا خواهید بود.

طریقه مصرف فرم دهنده سینه برلیفتس :

ابتدا به شکل های روی جعبه یا متن سایت توجه نمایید و به شکل چسباندن در عکس دقت نمایید، سپس پد BARE&LIFTS را به نرمی ازمحل جداکرده و بر روی سینه قراردهید  و به مقدار کافی نگه دارید و به آهستگی و نرمی روی پد را به مدت ۲ الی ۵ دقیقه ماساژ دهید تا برای همیشه موجب جمع شدن و لیفتینگ سینه ها به سمت بالا گردد.
پد فرم دهنده برلیفتس، با خواص بسیار موثر طبیعی خود، موجب جمع شدن و خوش فرم شدن سینه شده و به اصطلاح سینه را زیبا و بسیار خوش ترکیب می نماید.

 

قیمت: 17880تومان
قیمت : 14900 تومان
چسب سینه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.